20 stycznia 2013

Ale gips ;)


Wspominałam o połączeniu ramki gipsowej z papierem.
Zaprezentowałam Wam kartkę, którą przygotowałam z okazji świąt. Za oknem jeszcze śnieg więc widok na monitorze i widok za oknem powinien ładnie pasować :)
Tym razem kartka nie jest otwierana ani wysuwana. Zastosowałam formę stojącą bez podpórek. Ciekawym chętnie podpowiem jak to zrobić.
Prezentowana karteczka była troszkę większa niż tradycyjna około 22 cm / 29 cm  i głębokości też troszkę miała :)
Jeżeli klimat zimowo-świąteczny Wam nie przeszkadza to w najbliższym czasie chętnie zaprezentuję kolejną wersje nietypowej kartki świątecznej. 


Proszę o komentarze. Jestem ciekawa jakie emocje wzbudziła w Was karteczka :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Miło tu u Ciebie :)Początek zapowiada się ciekawie :) Będę zaglądała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z przyjemnością zapraszam :) Do miłego zaglądania :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń