17 stycznia 2013

Foto z dedykacją + konkurs.

Jak obiecywałam dziś nie będzie papierowo.
Z okazji zbliżającego się święta Babci i Dziadka przygotowałam expresowe foto z dedykacją, zatopione w gipsowej ramce.

Wersja prosta ale jakże wymowna.

Zbliża się luty więc chętnych na rameczkę z dedykacją dla bliskiej osoby, zapraszam na mini zabawę.
Proszę dodać bloga do obserwowanych plus komentarz a 24 stycznia wylosuję 5 szczęśliwców dla których przygotuję ramkę z ich własną dedykacją:)


W następnej odsłonie połączę papier z ramką w zupełnie inny sposób.

Będzie ciekawie i zaskakująco więc nie przegapcie.

Pozdrawiam i zapraszam:) 

6 komentarzy:

  1. Ale ekstra:) To ja chętnie wezmę udział w takim candy na bogato!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bogato tylko chętnych nie widać za wiele ;) ale od czegoś trzeba zacząć :)

      Usuń
  2. Świetne candy, kusząca nagroda. Miło byłoby wygrać. Zapisuję się z ochotą, zamieszczam link na swoim blogu i wkraczam do grona obserwatorów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie te ramki są przepiękne! Jaka szkoda, że przegapiłam Candy:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ramki.Ja też żałuję,że nie znalazłam Twojego bloga wcześniej:))
    Napisz mi jak duże są te ramki i jaka cena:))

    OdpowiedzUsuń