29 marca 2013

ZAPROSZENIE NA MSZĘ ŚWIĘTĄ

Kiedy tak idę...

Kiedy tak idę, krusząc muszelki pod moimi stopami, wszystkie wspomnienia mojej młodości mówią we mnie. Każde uderzenie fali budzi we mnie odlegle wspomnienia. Słyszę łoskot minionych dni, a nieskończona ilość dawnych uczuć pędzi w mym sercu naprzód jak spienione grzywy fal. Pamiętam moje porywy, cierpiani, wybuchy które mną szarpały, jak wiatr szarpie żagle. Pamiętam ogromne i nieuchwytne tęsknoty wirujące w ciemności jak stado dzikich mew w burzowej chmurze. Na kim miąłbym się wesprzeć, jeśli nie ma Tobie? Mój umysł zwraca się ku myślom o Tobie po orzeźwienie, tak jak wyczerpany wędrowiec zanurza się w miękki brzeg...                                                                     
Gustave Flaubert


Życzę Wam szczęścia i wiele radości, spędzajcie Wielkanoc w miłości. Niech Pan udzieli Wam pokoju serca i napełni je nową nadzieją.










3 komentarze:

  1. Piękne zaproszenie, delikatne i z klasą!:)Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie za[roszenie i cytat oczywiście mądry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenia! Dzięki za życzenia , a po odbiór życzeń ode mnie zapraszam do siebie na bloga! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń