16 kwietnia 2013

Wiosenne nastroje :) CANDY

UŚMIECH, RADOŚĆ WESOŁOŚĆ w ostatnich dniach najczęściej wywoływane emocje przez wiosnę :) 
ONA potrafi to najlepiej a my uśmiechajmy się do innych razem z nią:)  
Śpiew ptaków jest przepiękny i piękna jest również piosenka IMANY - Take Care    Troszcz się o tego, kogo kochaszkogo potrzebujesz, o tego, kto potrzebuje Ciebie najbardziej, o tego, kto daleko jest od domu, o tego, kto wypełnia Twą duszę.Troszcz się o tego, kto trzyma Cię za rękę, Gdy jest zimno.

Rameczka z dedykacją tak bardzo Wam się spodobała, więc z okazji pięknej wiosny, na którą czekaliśmy w tym roku trochę dłużej niż zwykle jeszcze raz do rozdania wraz z karteczkami okolicznościowymi i niespodzianką:) 

Aby wziąć udział w zabawie proszę:
- pozostawić komentarz
-pozostać obserwatorem bloga:)
-wstawić linka z CANDY u siebie na blogu

Osoby bez bloga również zapraszam do pozostawienia komentarza :)

Wyniki zabawy ogłoszę PO 15 maja:)

Życzę mnóstwa uśmiechów:)

2 komentarze:

  1. Obserwatorką już jestem, wstawić linka z Candy nie problem, tylko co zrobić z tymi słowami , które zainspirowały mnie do twórczego działania ? Myślę,że nie ze słowami, a z rękami, bo "dlaczego mają leżeć odłogiem skoro potrafią robić piękne rzeczy?:)"Jak widzę jestem pierwsza w kolejce i nie wpuszczę nikogo przed siebie bo bardzo podobają mi się Twoje ramki z dedykacją:)Pozdrawiam cieplutko i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym razem na szybką wizytę przybyłam, ale obiecuję, że doczytam szczegóły :)

    Zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń